Those Were The Days

Jobbet avklarat! LEDIG! Jag hoppas att det blir sommar igen lagom till mina sista lediga veckor. Jacka i augusti ska man väl ändå inte behöva ha på sig? Om det fortsätter på detta vis så måste man ta fram långkallingarna inom någon vecka.

Ronaldo verkar i alla fall ska stanna i mitt kära United. Är jag lycklig? Nja, har aldrig gillat divan men han är viktig för United. Dock inte oersättlig.

Ikväll är det planerat middag på Great Eastern och sedan den upphaussade biofilmen "The Dark Knight". Hoppas att den är så bra som folk säger.

Använde mobilfunktionen Track ID igår då jag lyssnade på Radio Umeå 102,3 som förövrigt är stans bästa radiokanal och lyckades hitta namnet på denna låt. Youtube hade självklart karaokeversion på den. Bara att sjunga med! Är dock less på kanalens ruttna lokalreklam. Sämst reklam har helt klart Norrlandsägg med någon rikssvensktalande dam som försöker låta norrländsk, otroligt dåligt.



/d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0