Hooked on a feeling

Mindre än en vecka kvar nu. Insparken ska bli riktigt kul! Mindre kul känns det att börja införskaffa terminens bibliotek. Det är väl ett antal hyllmeter som vanligt... Har lovat mig själv att läsa alla böcker denna termin. Måste anstränga mig för att slå bort "det är ett halvår kvar till tentan så jag kan läsa detta senare"-tanken.

United bärgade 3 poängaren mot Pompey efter ännu ett mål av grovjobbaren Fletcher. Han är ironiskt nog Uniteds enda målskytt denna säsong. Spurs har nu köpt Pavluychenko vilket ökar sannolikheten för att Berbatov drar på sig Unitedtröjan! Ikväll stundar Champions League-lottningen.

Idag ska jag nog bege mig på stan och köpa en ny linda till klubban. Materialnörden d.ä. ska få äran att hjälpa mig att hooka och linda när han anländer från ön.

Hittade en ganska klockren och underhållande, om än lite överdriven, video som visar på skillnaderna mellan killar och tjejers duschvanor:



/ d.y.

Kommentarer
Postat av: A2

haha, videon var riktigt rolig. jag kommer ihåg att jag har läst ungefär sammasak på nån humorsida, men det var snyggt att de lyckats spela ut den så bra :D

2008-08-29 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0