Snow

Julen är över. Tentaångesten börjar därför göra sig påmind. Detta hindrar mig dock inte från att åka til Åre över nyår. Förmodligen får miljörättsboken följa med. Det ska bli kul att få åka lite skidor. Julhelgen har varit mycket trevlig och extremt onyttig. Det enorma julmustdrickandet har lett till att jag fått något sorts beroende. Vet inte hur jag ska klara mig resten av året. Ica Berghem bruka förvisso ha ett lager över en bra bit in på året så kanske överlever jag till påsk då påskmusten kommer. 

Hemvändarfest igår! Det blev ingen utgång. Inget förköp och ingen lust att köa halva kvällen. Temat för kvällen var film & serier. Maskerad alltså. Undertecknad valde att klä ut sig till Alexander de Large från Clockwork Orange. Andra karaktärer man kunde finna bland folket var exempelvis "trädet från Pulp Fiction" och Emil i Lönneberga.

Dags att tänka över packningen en sista gång! Ses nästa år!

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0