Sovmorgon

Sovmorgon är kanske bland det bästa som finns, det jobbiga är dock när man ofrivilligt lyckas ta sig en extra sådan. Det lustiga är att man vaknar av klockan men stänger istället av den så snabbt som möjligt för att inte störa någon annan.

Idag blev det en sovmorgon surpris för mig och antagligen för min basgrupp också då jag därför uteblev från seminariet vi skulle ha haft. Det är väl det mest pinsamma egentligen, att det ofta (i synnerhet om man försover sig) är någon som väntar i onödan. Nu klarade gruppen sig säkert bättre än om jag varit där men det är ändå snopet.

?Vad är en bal på slottet??

 

Den tredje mars börjar närma sig nu, dessutom tycks hastigheten eskalera ju närmre det kommer. Någon har fått för sig att det är en bra idé att skriva ett kortare PM istället för en tentafråga på fem poäng. Jag vet inte vad jag ska tycka om det riktigt, hade kanske föredragit en fråga sen istället.

Hurusom bör jag sätta igång skrivandet snart eljest blir resultatet mediokert. Visserligen tre sidor är inte mycket men vissa indicier talar för att bedömningen kan bli ganska sträng.

 

Förresten, undertecknad köpte Arne häromdagen, det är alltså en väska, inte en man vid namn Arne.

image1

http://www.sandqvist.net/sqa.html

 

/ d.ä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0