Dead Alone

Då var man ensam. Vad ska man nu hitta på? Tillbringade helgen i stugan läsandes den mycket hypade Snabba Cash. Den är faktiskt bra. Jag brukar ha svårt för allt som är mainstream men jag måste nog vända kappan efter vinden i detta fall.

Vad finns det annars att sysselsätta sig med? EM såklart! Hittills är det enligt min åsikt bara Portugal - Turkiet som varit en riktigt bra match. Få mål dessvärre. Nu börjar Tyskland - Polen. Finns risk för spel mot ett mål men jag hoppas att Polen bjuder upp till dans.

Jag är inte vidare positiv till Sveriges chanser i gruppen. Jag tippar på en sistaplats. Lagerbäck den traditionelle kommer med största sannolikhet bänka Kim, Stoor och Sebastian Larsson till förmån för de rutinerade rävarna (kanske inte så sluga längre) Chippen, Alexandersson och Anders Svensson. Inte alls bra.

Badpremiären är för övrigt avslutad. Bottenviken, uppskattningsvis 13 grader. Pigg blev man i alla fall!

/d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0