This Summer

Kan det bli mer sommar än "allsång på skansen" och "Morden i Midsomer"? Håkan kanske inte är min favorit men han har i alla fall  karisma. Det kommer man långt med. Det har jag lärt mig av Bert Karlsson, sången är relativt oviktig bara man har karisma. Midsomer kan inte vara ett roligt ställe att leva i. Det är uppskattningsvis 5 mord per invånare. Nästan lika många som i staterna med andra ord...

Nu har jag börjat jobba. 2 veckors slit sedan 2 veckors vila sedan 3 veckors slit. Det ska nog gå bra. Inga spillda tårar över regn med andra ord. Då behöver man inte sörja över att man inte är ute i solen och steker.

Jag har börjat seriöst med min träning igen. När man tränar måste man äta. Kycklingwok med ris och keso. Är riktigt imponerad av mig själv faktiskt. Det var inte så tråkigt som jag hade föreställt mig. Diske står dock fortfarande på diskbänken...

17 dagar i ensamhet nu. Börjar vänja mig. 28 dagar kvar.

Diskuterade lite fotboll med Luigi som har pastavagnen på Renmarkstorget. Han tyckte att Spanien och Ryssland var värda att vinna sina respektive kvartsfinaler. Jag är benägen att hålla med. Sverige är överhypade det är bara att inse. När man dessutom inte ställer upp med bästa laget, vad ska man då göra? Ge oss Guus och gärna en till portion av den där pastan med kebab och ädelostsås!

/d.y.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hej Hampus!

Haha, klassiska "Morden i Midsomer". =)

Nu är det inte så många dagar kvar. Snart kommer jag hem. Väntar på lektionen som börjar 9:30. Hoppas att allting fungerar bra hemma. Om jag ska vara ärlig så börjar jag faktiskt längta efter att få städa, laga mat och sådant. Jag hoppas och tror att matlagningen går bra för dig?



När passar msn för dig?

Ha det bra så hörs vi, puss & kram

Älskar dig H!

2008-07-01 @ 09:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0