Glidtackling och kast med liten mobiltelefon

Igår var det som sagt inflyttningsfest hos Blondin 1 och Blondin 2. En trevlig sammankomst som dessvärre ledde till dåligt samvete. Till att börja med glömde jag de presenter som investerats i och slutligen satte undertecknad in en tvåfotstackling i sidan på en av värdinnorna. Fått indicier på att det åsamkade sömnsvårigheter. 
En undertryckt destruktiv sida har tydligen börjat visa sig hos mig. Häromdagen var jag tvungen att avreagera mig på en tavla under produktion vilket ledde till flertalet hål i densamma. Numera är det ett punk-konstverk.

På tal om punk, har hört att Kir är punk-dricka. Ungefär som att dricka saft faktiskt och än så länge inte lika tunga dagar som påföljd. Märk väl att produkten ännu är under prövning. 

Vem har sagt att rättsfall från 1910 inte kan vara kul att läsa? 
"HofR:n lämnade utan afseende hvad Lindblad därstädes invändt därom" fallet rörde sig om huruvida avtal gällande köp av 50 tunnor sill á 90 kg för 1300 kr. En ansenlig summa således. 

Att the Culp är i startgroparna är ett rykte som florerat under en tid nu. Antagligen blir det en kombinerad spelning/repetition på en adress nära mig om en vecka eller så.

Stekar-Micke var och stekte lite på festen igår. Tyvärr kan man nog bara säga att han brynte då han var "tvungen" att gå hem och skriva färdigt sitt PM. Både Stekarn och BSB har i alla fall lovat att spara ut till lejonman, det känns tryggt. Träffade Hästpojken med en snöboll i nacken på väg från festen också. En bra kväll med andra ord, tackling, mobilkast, vandalism och snöboll. 

Tatuering kanske vore något för en sådan cool snubbe som jag? I så fall något inspirerat av Horiyoshi III. Passa även på att spana in kalsongerna mannen på den första bilden bär, han ser förhållandevis glad ut trots att de ser ut som de väl knappast kan vara bekväma.
  image9image10

Vad gäller Fawlty Towers har inte Tigern rutit ifrån än i alla fall. Det är bra. 

/ d.ä. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0