Almost cut my hair

Så var håret kortare igen. Fast det är inte det som gör dagen till fulländad. Det är fyndet med Ronaldinhos namnteckning på. Ett par creme-färgade Nike Brasiliero FG för, i mitt tycke, högst prisvärda 299 kronor. Jag har tidigare dissat Stadium ganska hårt men denna gången lyckades även jag hitta något där. Skönt. Personalen var dessutom inte så jobbig som de varit de gånger jag tidigare varit där. 

Grapefruktkvällen blev inställd till förmån för en poker/hockey-kväll hos Karlakarln och Carl-Jan. Då jag aldrig lärt mig lira någon form av kortspel dröjer jag med min ankomst. Förmodligen till övriga deltagares stora glädje. Ska jag vara ärlig är det väl något jag gärna hade kunnat deltaga i. Men rädslan att förlora är i detta fallet större än viljan att vinna. 

Inledde dagen klockan 0800 med basgruppande, till och med dubbelt basgruppande. Min vana trogen höll jag på att driva mina basgruppsmedlemmar till vansinne mot slutet innan vi skildes vid halv tolv. Efter det blev det tentaplugg istället. Kände mig trött men framförallt totalt "lost". Vill inte veta av några Laval-frågor vid tentan.

/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0