Bo Diddley

Efter de fyra timmars föreläsning d.y. redan rapporterat om föreläsningen på fyra timmar idag. Jag har påpekat min taffliga koncentrationsförmåga vid ett flertal tillfällen i detta forum, således var dagens föreläsning ett marathon i koncentrationsträning. Jag klarade nästan av tre timmar innan det brast fullständigt. Man fick inte ens tissla och tassla när föreläsaren stod och suddade på tavlan, tur då att både moderaten och jag kunde dryfta viktiga saker på msn. Det gick ändå rätt bra, för att vara jag idag. Jag har lyssnat på Bo Diddley av Arvingarna i huvudet nästan hela dagen, det gör det lättare att ta sig genom dagen. Sök på Arvingarna här på bloggen för att se klippet från melodifestivalen med Sveriges kanske bästa låt.

Ikväll blir det fotboll för hela slanten. Måste ha koll på hur Kalmar FFs match mot Göteborg går också. Kalmar är inte tråkiga Kalmar längre, de spelar ganska underhållande. Minst lika underhållande som de andra lagen i allsvenskan i alla fall. Sen har de tre duktiga bröder, några brassar och Rydström och Ingelsten för att nämna några. Ett riktigt bra lag helt enkelt.
Heja Kalmars röda bröder spela nu så kula glöder, FF, FF, FF! Ingelsten gör dessutom smygreklam för vitaminer, snyggt gjort.

/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0