Die, die my darling

Det här var ganska intressant faktiskt. Får mig osökt att tänka på Benny B, volleybollturnering och ornitologi. Efter seminarium igår skulle d.y. och jag plugga lite var det tänkt. För min del vet jag inte vad som hände, efter lunch tog energin slut och hängigare än vanligt låg jag i en av Lindellhallens fåtöljer. Köpte till och med en glass och tänkte att den skulle pigga upp lite. Så blev det dock inte. Däremot väcktes återigen frågan som gäckat mig i många år, varför spiller man alltid choklad på sig så det blir stora fula fläckar?

Åkte hem, sov någon timme, åkte buss med A2 ner på stan, införskaffade cigarr, åkte hem, däckade. Drygt, har absolut inte tid att bli sjuk eller något sådant trams innan tentan. Ska jag bli sjuk får det minsann vänta till veckan efter tentan. Så, efter bloggens kanske tråkigaste och mest onödiga inlägg vänder jag på mig och somnar om.

/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0