I got stoned and I missed it

Läste lite om fotbolls-EM och hittade den kanske viktigaste av artiklarna i sammanhanget. Sofie Fahrmans åsikt om kläderna landslaget ska spela och mysa i. Synd att det inte ingick några kostymer. Säga vad man vill om italiensk fotboll och film, vilket ofta går in i varandra, men de vet hur man klär ett landslag. Än så länge ligger Sverige i mitt tycke hästlängder från Gli Azzuri. Den kanske största likheten är väl Pizza-Anders och Zlatans frisyr.

För inte länge sedan kom någon fram till att det gör ont att föda barn, det märks inte på den här glada kvinnan. Det verkar ju varit en hysterisk upplevelse för många.

Idag var jag uppe med tuppen, klockan 0600 närmare bestämt. Det var i alla fall första gången jag var uppe och stängde av alarmet på mobilen. Eftersom jag ställer två alarm var jag tvungen att stänga av ytterligare ett tio minuter senare. Därefter vaknade jag igen kl 0700, duschade la mig igen och upp igen vid 0730. Plötsligt blev det nästan bråttom istället, märkligt. Det var dock fler som hade det jobbigt att ta sig upp idag. Dalkullan och Moderaten uteblev båda två, en försov sig, en försov sig bland annat. Kvar i den basgruppen var tre tappra som hamnade i en lite krävande sits. Sammantaget förlöpte seminariet relativt smärtfritt. Det som grämde undertecknad och Skelleftesonen en aning var att Grapefrukten och Stekarns grupp kammade hem priset i form av en påse Polly. För övrigt kan det tänkas att Moderaten får en stämningsansökan för avtalsbrott tillhanda inom ett par dagar.

/ d.ä.

Kommentarer
Postat av: Peson

det var självklart att den pollypåsen skulle hamna hos oss, knappast förvånande;)

2008-05-14 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0