Killing time

Dålig aktivitet på bloggen. Det går inte att säga emot. Orsakerna för egen del är många. Min dag består av plugg, brännboll och OZ. Vilken serie alltså! Jag skulle gärna ha mer tid så jag kunde se ännu mer av den, men tyvärr är tid en bristvara för tillfället.

Idag har jag haft seminarium och sedan blev det tentaplugg. Lindellhallen har dock otroligt dålig ventilation så man ska helst ha syrgasmask för att överleva. Själv använde jag den alternativa metoden - godis. Ikväll har det däremot inte blivit mycket gjort på pluggfronten. Brännboll för hela slanten. Det närmar sig nu!

Chelseas nästa tränare är en stor fråga inom den engelska fotbollen just nu. Michael Laudrup verkar vara den hetaste kandidaten för tillfället. Hoppas bara inte Svennis får jobbet. Då kan jag inte gilla honom längre. Det är tillräckligt att han coachat ena ärkerivalen City. Ska han ta sig an Chelsea också har jag inget val.

09:00 börjar morgondagens studier. Har tänkt läsa lite om konsumentkrediter nu innan läggdags, mest för att stilla samvetet. Tjo!

/d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0