Man ska ha husvagn

 Gårdagen var en lång dag och jag och d.ä. hade inte mycket till möjligthet att blogga. Dagen började vid 10 då en trogen skara juriststudenter slöt upp hos Grapefrukten för att ladda inför volleybollturneringen. Jag, d.ä. och Kutcher bildade ett stabilt lag med två fyrtorn och en passare. Det var i alla fall tanken. Vi åkte i kvarten. Efter turneringen blev det pizza på Berghems Grill för att sedan fara hem och duscha och vidare till B1. Bild på våra camping-outfits kanske kommer i sinom tid. Sittningen var lyckad. Bra musik och mycket mat. Ofta brukar man vara rätt hungrig efter sittningsmiddagar men denna gång fanns inget att klaga på. Kvällen avrundades i Grapefruktens soffa innan jag kröp till kojs.

Uppe med tuppen. Nästan i alla fall. Klockan 11 var jag ute på discgolfbanan. Är rätt imponerad av mig själv med tanke på att det blev rätt sent igår. Om en timme ska jag tillbaka och jobba lite på banan...

16:00 börjar Premier Leagues sista omgång. United har ett bra läge att ta hem detta. Allt i våra egna händer. En vinst räcker för att resultatet i Chelseas match ska bli irrelevant. Jag kan inte förneka att jag är nervös.

Sverige förlorade igår mot Ryssland. Kunde själv inte se matchen men tydligen hade ryssarna varit överlägsna. Henrik Lundqvist räddade oss länge men det räckte inte hela vägen. I natt möter Sverige Tjeckien.

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0