Message in a bottle

Kan man vara för snabb på att svara på ett sms? Jag tror det, i alla fall när det gäller mig. Det verkar så i alla fall, det verkar också som att jag tröttar ut dem jag sms:ar till. Det kan ju vara att undertecknad inte är särdeles intressant eller rolig som gör att man undviker att svara. En annan rolig detalj är att sms nästan alltid innehåller en ny fråga. Man vill egentligen inte vara den som skickar det sista sms:et ty då förlorar man den inofficiella sms-matchen. Som ni kanske förstår förlorar jag nästan alltid. Mycket på grund av ointressanta frågeställningar skulle jag tro. 

Kort, koncist, ointressant. Något man får ta när vi ökar antalet inlägg och skriver om minsta lilla vi reflekterar över. 

/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0