Special Brew

Fotboll är en farlig sport. Werder Bremens målvakt fick för sig att stämpla en motståndare i huvudet. Det är ett under i mina ögon att han inte fick rött kort. Backlegendaren Beckenbauer säger att det var snudd på mordförsök. Det var kanske en aning överdrivet men otrevligt såg det ut! Självklart finns överfallet på tuben.
 

Ikväll verkar det bli Så ska de låta hos den äldre och sedan en sen middag med frugan.  För att stå mig till middagen som beräknas till 22-tiden var jag tvungen att käka något. Det blev ett recept som jag tycker alla ska prova. Snabbmakaroner + Keso + Dolmio (ketchup funkar också). Bra grejor. Dessutom går det fort att laga!

/ d.y.

Kommentarer
Postat av: Crille

Det verkar ju va meningen att sparka honom i huvudet, Aftonbladet är ju skadade att ens ta upp det. Farligt spel är det ju men snälla, en knuff i ryggen är ju värre ån den sparken

2008-05-09 @ 20:22:06
Postat av: Anonym

Det verkar ju va meningen att sparka honom i huvudet, Aftonbladet är ju skadade att ens ta upp det. Farligt spel är det ju men snälla, en knuff i ryggen är ju värre ån den sparken

2008-05-09 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0