Stand by me

Här är klippet jag skrev om igår kväll. 100 höjdares kameraman i fyllecell. Notera även Taxi-Stens presentation av sig själv, "Stone". Lysande! Lägg vidare märke till att kameramannen är rejält i gasen på alla korten de tagit. Producenten verkar varit i ganska god form han också. Stone gör i alla fall ett bra försök att få ut honom ur finkan. "Va, nej nu går de in här, vad är det för trams?!" Observera även Filip och Fredriks lilla diskussion när de sitter med en polis på stationen. "Du får 100 spänn om du försöker sno hans pistol" Vem kommer på något sådant? Sjukt roligt i alla fall.


/ d.ä.

Kommentarer
Postat av: A2

Haha, jag tror du har fått mig att ändra uppfattning om 100 Höjdare.

2008-05-06 @ 16:56:12
Postat av: A2

Haha, jag tror bestämt att du har fått mig att ändra uppfattning om 100 Höjdare.

2008-05-06 @ 16:57:06
Postat av: A2

Haha, jag tror bestämt att du har fått mig att ändra uppfattning om 100 höjdare.

2008-05-06 @ 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0