T.N.T

Klockan är inte särskilt mycket men det känns som att dens skulle kunna vara 18. 08:30 stämplade jag in på skolan (ej bokstavligt talat). Vi gick igenom förberedelserna inför onsdagens seminarium. Det ryktas om att vi antingen ska ta bort integrationsseminariet eller flytta tentan till den 5e juni. Tydligen ska en omröstning ske på nästa föreläsning. Själv propagerar jag för en senareläggning av tentamen. Mest på grund av att en tenta måndagen efter yran känns inte riktigt rätt.

Läste just en skrämselartikel på Aftonbladets hemsida. Ju brunare och sötare mat, desto hälsoskadligare är den. Jag skulle vilja veta vilken föda man får inta egentligen? Tydligen inte Kilkenny. Rätt imponerande att de sålde Kilkenny på sittningen faktiskt. Allt verkar vara livsfarligt. Tveksamt om man ens kan dricka vatten utan att få diverse kroniska skador. Man ska skära ner på mjölkintaget också. Ska man använda vatten till O'boy istället? Förutom det ska man också koka istället för att steka kött. Mmm... kokad oxfilé... Hellre dör jag ett par månader tidigare bara jag får steka mitt kött!

/ d.y.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0