Where is my people at, yo?

Det gick ovanligt bra att stiga upp i morse. Jag hann till och med att äta frukost. Nu är jag hemma på lunch efter ett par timmars basgruppsarbete. Dessa associationsrättsliga seminarium verkar ta längre tid att förbereda än inom andra juridiska kategorier. Undrar vad det beror på?

När kommer sommaren tillbaka? Man blev lite bortskämd ett tag så nu är i alla fall jag inte nöjd med hur vädret är. Visst det är 14 grader men ändå.

Här kommer ett youtubeklipp där jag framförallt vill upphöja plats nummer 60 och plats nummer 59 till skyarna. Två grymt roliga klipp. Plats 60, Feven, börjar vid 1:17. Därefter följer Foppas utbrott på Börje. Extremt roligt. Speciellt när Foppa misslyckas att knäcka sin klubba på första försöket.


Mat nu. Idag är det min Dolmio-dag. Sedan back to buissness. Fyra timmars föreläsning. Suck.

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0