You aint seen nothing yet

Tentaplugg. Jag grunnar på vari min kroniska trötthet har sitt ursprung. Efter dagens tentaplugg har jag kommit på en av troligtvis flertalet möjliga orsaker, flera timmars tentaplugg. Häromdagen märkte jag hur tröttheten, inte smög sig på utan snarare slog ner som en blixt från en klar himmel när siffror och matematik kom på tal.  
Är jag duktig idag hoppas jag läsa lite när jag väl kommit hem också. Min oerhörda självkännedom säger mig dock att det inte bli riktigt så. 

Grapefrukten bad om sällskap ner på stan och undertecknad var inte sen att följa med. Vad jag på förhand hört gäller ärendet något som har med syn att göra. Kanske gjorde min expertis på området att just jag förärades en förfrågan. Väl på stan ämnar jag investera i ett par benskydd, allt för att min benknäckarteknik ska få full effekt på fotbollsplanen. 

/ d.ä. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0