You really got me

Sitter och zappar mellan den andra delen av snookerfinalen och Sanningens ögonblick. O'Sullivan leder med 6-2 efter den första delen som spelades tidigare idag. Just nu kör jag taktiken att kolla på snookern i pauserna av det sistnämnda programmet. Det tragiska är att tidsfördelningen ändå bli jämn...

Vädret fortsätter med att svinga stekarveven. I alla fall på dagarna. En liten skvätt regn bjöds man på men inget nämnvärt. Kvällarna är fortfarande en aning svala. Jag har tidigare behandlat fenomenet med frysande norrlänningar. Ett annat fenomen som uppkommer nu är den otroliga skiftningen i kläder som folk har. Vissa kör med linne och shorts. Denna person kan helt utan vidare möta en annan person som bär mössa, vantar och jacka. Våren är underbar eller hur? Tyvärr måste jag själv svara nej på den frågan. Motiveringen är simpel - pollen. Hängighet och ständiga nysningar. Bara att trycka i sig mediciner , ögondroppar och dylikt. Det är bara att erkänna att man inte är den ultimata avelshingsten.

Tidig morgon imorgon... Jag är inte mycket till morgonmänniska men ljuset hjälper faktiskt till.

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0