Saturday Night At The Movies

Bakis. Fast ändå inte bakis. Symptomen är likartade. Huvudvärk, heshet och trötthet. Den stora skillnaden ligger nog i att näsan är ömsom igenkorkad, ömsom mer lik Niagarafallen. Just kanske för den sakens skull får jag under dagen två-tre förfrågningar om det var några festligheter på gång. För den oinvigde, är det kanske två-tre fler än jag vanligtvis brukar få, istället brukar jag få tjata på alla andra. Ett något oseriöst(?) erbjudande om "chickensoup" inkom också. Får spara det till någon annan gång kanske. Tjatade lite med B2 om sittningen kommande fredag. Tydligen ska vakterna ha fått speciella instruktioner att kasta ut undertecknad om denne skulle börja slå sönder inredning eller parkett. Det kan ju förvisso vara rimligt i sig, det tråkiga är dock att jag och Demonen verkar fått lite minskat (ökat?) anseende och ses som destruktiva. Kanske anses inte Demonen som så, kanske är det enbart jag men jag tror att även han kan fått en släng av sleven. Tydligen är det extremt oartigt att skrika när någon ska hålla tal. Det kan jag hålla med om, däremot är jag inte lika säker på att det verkligen var jag som skrek. 

Kollat på film i afton, The Forbidden Kingdom. Inte sevärd. Nu istället Office Space, klart sevärd!




/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0