Pressure Drop

Basgruppsmöte klockan 0815, jobbig tid, jobbigt tidigt, tidigt jobb. 60 minuter senare gick startskottet för tre timmars föreläsning. Familjerätt. Hade säkert varit intressant om det inte varit för att undertecknad råkade vara extremt trött. Mot slutet av föreläsningen avbröt dock John Blund, om än bara för en kort stund. Därför somnade jag sött.
Därefter tvingade jag d.y. att rörande maten tänka om, när jag en stund senare fram till bankomaten kom, insåg jag vilket misstag jag gjort "Uttaget för stort". Planerna på Fantastisk Grill blev istället en rask promenad mot hum-huset till. D.y. ville ha salladen, den de säljer där, själv kände jag att jag inte palla den, tyvärr. För min del blev det sålunda ingen föda vilket föranledde stor möda. Likaså stort besvär, kanske mest för alla andra som var där. Jag nöjde mig med att titta på när A2, Starchild, Demonen och d.y. åt med stor aptit,  inget lätt gebit. Ett tuggummi fick duga för mig. 
När så alla var färdiga, mätta och nöjda satte vi av mot UB för att våra basgrupper fröjda. Måhända tycker nu ni, att sådana som vi helst borde låta bli. Men se där har ni fel, vi är underhållande, åtminstone för egen del. 

Efter att jag funnit och vi tillsammans över våra problem vunnit gick jag slutligen hem. Skönt 

Passar på att posta en bild på skorna jag köpte. Bilden är när skorna precis anlänt. Lite risig bild men min iver gjorde att det var svårt att få bra fokus.
 



/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0