Standing in the Twilight



Så är alltså en beställning gjord hos Moscot. Bågarna jag var intresserad av gick inte att få hem i önskad färg hos min optiker varför en egen beställning var tvungen. Nu är spänningen närmast olidlig. Sitter de som gjutna är allt frid och fröjd. Oavsett passform lär omdömmet publiceras här. Fått råd gällande passform på olika håll, olika råd var gång dessutom. Intressant.

Jag bjuder på en fantastisk låt och video här ovan. Maywood, ett holländskt (!) band (?) hade några få låtar som verkar ha slagit mer än andra. Jag gillar denna låten allra bäst. Jag kan inte låta bli att begeistras av deras scenframträdande i klippet. De otäckt synkroniserade rörelserna som ger lätt tyska 40-talsvibbar och deras kläder. Tajts och dessutom hängslen. Hängslen som matchar skorna. Allt är planerat in i minsta detalj. Det är bara en sak som tål att funderas över: de tajts som den blonda tjejen har. Det kan nämligen vara det mest svårburna plagg någonsin. Jag har då inte sett någon som klätt bra i sådana.

/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0