Det är över nu

Här är jag. Tillbaka från de döda. Plugget har upptagit större delen av mitt liv de senaste två veckorna men nu är det ÄNTLIGEN ÖVER! Tentan är klar! Borta! Väck!

Den lycka som sprids i kroppen nu har inte funnits på mycket länge. Ikväll blir det tentafest. Tentasnack förbjudet. Tyvärr brukar något juridiskt spörsmål ändå framkomma under kvällens gång. Undertecknad är inte alltid helt oskyldig. Jag ska tygla mig denna gång. Kod grön ett bra tag framöver nu. Inför nästa termin som för övrigt börjar på måndag har jag lovat mig själv att bli mer organiserad och inte göra allt i sista sekund. Det löfte har jag gett mig själv mången gång förr utan att det gett någon verkan. Detta gång är det allvar. Jag hoppas det i alla fall.

Tagga tentafest nu!

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0