Infinity

Hur gick det här till? Efter tentan igår kom jag hem, lagade mat, åt mat, somnade ett tag och sen iväg mot BSBs korridor och förfest inför tentafesten. Så långt allt väl. Allt var väl även en bit in på tentafesten sen började det barka utför och slutligen pang! Dags för mig att bege mig hemåt. Vinglande hela vägen hem på min cykel, ett under att jag inte cyklade kull en enda gång. Vissa svängar som jag vanligtvis brukar vara extremt försiktig i gick igår kväll som en dans. Inga problem alls.

Väl hemma och i synnerhet idag har problemen däremot varit väl påtagliga. Inte lika roligt som de där timmarna igår innan 23-tiden. Passar på att be om ursäkt just ifall jag gjorde något dumt eller sa något sårande. 

Glädjande nog för d.y. spelades hans favoritlåt ett flertal gånger av DJ DJ.



/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0