It's All About The Money

Dear Sir,

Thanks for your interest to my product! 

There are two prices for ICON:

MTO: 1200 USD
MTM: 1450 USD

In case of MTO you can specify your size, and I will make your shoes, if you wish to make it exactly to your measurements, I can send you a guide how to measure your foot, and this price contains a trial shoe (not suitable to wear just to try), what you will get by post.

Feel free to ask if you have more questions!


Bests,

Marcell Mrsan
Koronya Handmade Shoes and Boots
www.koronya.com

Antar att det får vänta lite. Blir nog någon (eller några?) beställning(ar) från Herring Shoes innan det blir verklighet med MTM:s från Koronya. Marcell har lagt upp flera videos på YouTube där man får se hur processen går till. Mycket intressant att se hantverk utföras på ett så skickligt sätt. I videon här nedan har han klippt hop flera videos till en för den utan tålamod. Märk väl att jag tidigare avhandlat min brist på tålamod, tydligen verkar mitt tålamod bara ohälsosamt kort när det är saker som inte intresserar mig. Innan tentan laddade jag däremot upp med alla Marcells videos. Då fanns inga gränser för mitt tålamod.


/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0