River Deep Mountain High

Jag måste säga att det känns konstigt att inte ha något hängande över sig. En helg helt utan förpliktelser så när som på en innebandymatch. Den hade jag helst sluppit såhär i efterhand. Förlust... United gick däremot upp i serieledning idag så helt nere är jag inte. Dessutom har handbolls-vm dragit igång så man ska inte klaga. Det enda man kan klaga på gällande handbolls-vm är att Ekwall jämt ska vara där i båset och störa spelarna. 

På måndag börjar straffrättsundervisningen. Jag har höga förväntningar. Hoppas de infrias. 

Sitter och ser på körslaget. Helt okej program faktiskt. Är väl inget fan av Snygg-Erik men han åker föroppningsvis ut. Wells will rock you.

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0