The Gambler

Ordvitsar, roligt, klämkäckt men är det förunnat göteborgare? Om jag drar dåliga ordvitsar, vilket jag också säkerligen gör, blir jag bara en dålig "ordvitsare". Om jag däremot drog lika dåliga ordvitsar men var från Göteborg, skulle allting då vara ursäktat? Enligt minst en göteborgare är så fallet. Man blir per definition en bra "ordvitsare" om man är från Göteborg, det har inte med ordvitsens kvalitet att göra. 

Jag är tillbaka i Umeå igen. Planet landade 0930 ungefär, på skolan 10.00, fortfarande kvar på skolan men min hjärna har gått in i ett stabilt viloläge sedan en timme tillbaka. Istället sitter jag mest och ser dum ut. 
Vill man äta prisvärt är dagens tips Fantastisk Grill! Gubben där har dessutom den goda smaken att bara lyssna på 80-talsmusik.
Snart har jag inga pengar kvar alls på det Unibet-konto jag startade, lite smått i onödan, alla givna matcher jag satsar pengar på blir till storförluster. Skräp!



/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0