Öppna din dörr

Idag har jag haft Bolagsstämma. En fiktiv sådan. Lite rörigt må jag säga trots en bra prestation från A2 på ordförandestolen. Hade förmodligen känts rörigt även om det var Ericssons styrelseordförande som satt vid rodret. Krångliga regler. Den roll jag hade, fackrepresentant, hade inte mycket att göra. Räkna röster fick jag i alla fall göra. Fick också lägga fram ett förslag som vi i nästa andetag ratade.
Jehovas Vittnen var förbi idag igen. Alltid samma personer som kommer så vi börjar nästan bli bundisar. Även denna gång fick jag mig en "Vakttornet". Intressant läsning må jag säga trots att många saker verkar rätt mysko och jag intar informationen med en stor mängd skepticism. Att de förespråkar en konservativ syn på världen är det minsta man kan säga.
Kul väder btw. Har solen slocknat?
/ d.y.

Kommentarer
Postat av: PJ

4 soltimmar på 19 dagar..

2009-11-19 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0