Greased Lightning

Igår blev nollorna ettor. Insparkssittning. Den var ganska precis som alla andra sittningar. God mat, sång och trevligt sällskap. Tyvärr var musiken lite av en besvikelse. I alla fall för mig. Nu pratar jag inte om de tre juristtenorernas uppträdande som var som vanligt fläckfritt. Jag talar om musiken på dansgolvet. Många andra verkar dock ha gillat den iom att dansgolvet var i det närmsta fullt mest hela tiden. För lite Grease enligt mig. Grease fick det istället bli efter sittningen efter en kort sejour på Frasses. Eller "fra" som det tydligen kallas i en annan del av landet. Ingen vidare handling i Grease egentligen. En hel del snuskiga undertoner dock.Travoltas frilla är inte heller att leka med. Bra grejor.
Imorgon bär det av till Spanien! Håller på att packa nu. Har fått order från Barcelona att ta med mig i princip hela Tigerns garderob så jag får se om jag kan få mig med ett par badbrallor i alla fall. Som yr.no förutspår nu ska det bli tre strålande soldagar. I övrigt blir det lite växlande molnighet och regn. Hursomhelst ska det bli skönt att komma iväg!
/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0