Endless

Skolan har nu varit igång i en vecka. Vi läser företagsekonomi just nu. Omväxling förnöjer. FEK handlar dock mycket om hitte-på känns det som. Förmodligen finns det någon förståelse i bakgrunden men mycket känns som utantill-kunskap. Flummigt. Hittills har det dock flutit på rätt bra men vissa samband känns bara ologiska. Börjar smått längta tillbaka till juridiken. Om man inte förstår något så kan man kolla proppen. Om man inte finner något där, då kan man kolla om Calissendorrff & co säger något om problemet. Om man fortfarande inte funnit svar har förmodligen någon nisse/nissa skrivit en avhandling på 1000+ sidor om just den aktuella frågan.
US Open är i full gång. Turneringen visas på Eurosport. Igår ställde jag in ett flertal nya kanaler på mina gamla trotjänare. Bland annat Eurosport. Sedan dess har Eurosport varit igång då jag varit hemma. För Söderling verkar det gå bra. Såg just en match med hans nästa motståndare, Federer. Han såg het ut... som vanligt.
Har rätt fullspäckat med träningar nuförtiden. De närmsta 11 dagarna är fyllda av 8 träningar/matcher. Har väl planer på att försöka lyfta lite skrot däremellan också. Får se hur det kommer gå att passa in. Men jag klagar inte. No pain - no gain, right Spårarn?
Ett litet bloggtips: http://lokaltidningsbesvikelse.blogspot.com/
Tillbaka till tennisen.
/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0