Hanging On The Telephone

Måste dra mitt strå till stacken i bloggvärlden känner jag. D.ä.:s bloggbörda är för tung för att han ska klara av både det och hantverkaryrket. Jobbet är i full gång och jag bara längtar efter playan igen. Två stranddagar har jag lyckats med i år. Alldeles för lite. Bad har det ändå blivit i relativt hög frekvens. Nu börjar havet bli tillräckligt varmt, även för badkrukor. Jag hör dock inte till den gruppen utan har badat sedan isen smälte (lite överdrivet kanske).

Skellefteåresan hade både sina roliga och tråkiga sidor. Jag spelade ruttet men fick inviga tävlingen och dessutom se världseliten kasta. Tiden räckte tyvärr inte till för besök hos Skelleftesonen. Calskrove blev det däremot. För er oinvigda består ett Calskrove av ett skrov inbakat i pizzadeg. Det smakar ungefär som det låter - sådär. Mjuka, blöta strips klassar jag inte som top notch. Ingen klass på det...

Idag beställdes en ny mobil. Det är på tiden. Just nu sitter jag med morsans gamla 3310. Den kallades "fjortismobilen" i mina unga dagar. Hoppas den kommer innan helgen. Det är en W890i i alla fall. Tunn är den. Tror att den notoriske läsaren A2 sitter och ruvar på en?

/d.y.

Kommentarer
Postat av: A2

Hehe, nä, faktiskt inte. Jag sitter kvar med min W880i. Men mitt 3-abbonemang är snart till ända och jag funderar på att byta till Telia Student och då kanske man kan scora sig en ny mobil i samma veva.

2008-07-30 @ 19:32:39
Postat av: D.y.

Jasså, så kanske det var. 3 kan du slänga, fungerar inte på Mariehemsängarna. Okej, själv kör jag Halebop men jag har hört att Telia ska ha någon liknande variant.

2008-07-30 @ 20:53:32
Postat av: A2

Jag har faktiskt inte haft några problem what so ever med Tre där uppe i norr. Men jag känner ändå att det är dags att byta nu, men det beror lite på vilken deal man får av Tre där det gamla abbonemanget går ut.

2008-07-31 @ 06:03:48
Postat av: Linn A

Hahaha, jag har hört talas om Calskrove! Men det var alltså typ lika osmakligt som det låter? haha.



Best wishes~

//Linn

2008-08-02 @ 17:04:03
URL: http://sockerdricka.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0