800 grader

Inte riktigt men nästan. 19 i alla fall. Riktigt trevligt måste jag säga. Dagen har dock gått åt till att sitta inomhus på seminarium. Enligt min mening så var seminariet nyttigt och bra upplagt. Det var lätt att hänga med.

Mittfältaren Alexander Hleb lämnar Arsenal rapporterar Aftonbladet idag. Det är ännu inte klart vilken klubb han kommer att gå till men han kommer inte spela kvar i Gunners nästa säsong. Detta är ett riktigt stort avbräck för Arsenal då Hleb varit en av Premier Leagues bästa mittfältare denna säsong. Flamini lämnar också laget. Adebayor verkar ha fått hybris och kräver löneförhöjning. Han kräver nästan en miljon i veckan. Jag måste säga att jag inte tycker att han är värd så pass mycket pengar. Han var riktigt bra en bra bit in i säsongen men när det väl gällde så höll han inte måttet. Jag har dock inget emot att Arsenals kuggar lämnar laget. Desto enklare blir det för United att vinna för andra året i rad (ja, vi säkrar segern på söndag).

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0