Bara det godaste gott

Teg vann mot mitt forna lag IFK Umeå. Vädret var fint men det blev lite kallt på slutet.  Efter fotbollen svängde vi förbi ICA på Teg och köpte godis, chips och sådant mumsigt. Sedan drog vi till d.ä. och såg Morden i Midsomer. Jag måste säga att dagens avsnitt var lite mer spooky än vanligt. Men på ett sätt följde avsnittet ändå det ack så klassiska Midsomer-mönstret. Personen som visades minst i bild var mördaren. Och precis som vanligt med ett logiskt men smått komplicerat motiv. Förutom det såg vi slutet av snookersemifinalen och O'Sullivan är nu klar för final.

Imorgon tar United emot West Ham. En seger vore grymt! West Ham är ett sådant lag som man kan tappa poäng mot av diverse oförklarliga anledningar. Vidic kommer fortfarande vara borta och Rooney får med lite tur en bänkvärmarplats. Jag måste säga att jag är nervös...

Läggdags! Jobb igen imorgon...

/ d.y.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0