Bitter blue

Så har tentapluggandet startat på riktigt, en något annorlunda struktur gör att jag ser an tentan med gott mod. Lite sovmorgon blev det allt idag ändå, skulle inte råka moderaten förrän klockan 0900. Efter att ha spenderat hela förra inläsningsperioden i biblioteket provade vi ny mark idag. Arenan denna gången blev Lindellhallen med sina bekväma fåtöljer. Jag misstänker att det var anledningen att man kunde hålla ut så pass länge idag. En annan anledning kan varit negerbollen (delicatoboll) och närheten till övriga uppfriskningar. 

Nu har precis nypremiäravsnittet av High Chaparall börjat, de hälsar på Andy Dick. Vad kan man säga? Han är en dick och hans son verkar inte åtnjuta den bästa av uppväxter. 

Som kompensation bifogar jag ett klipp från YooToob, tror inte jag upprepar mig men minnet är kort så...
Det är något speciellt med säckpipa må jag säga.



/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0