Breaking the law

Äntligen! Dammsugande klart, nu ska här pluggas. Eller ambitionen är i alla fall att plugga. Kanske borde äta innan? Hur man än gör med ätandet blir det ändå fel. Äter man inte kan man inte jobba för då har man ingen energi, äter man går all energi till matsmältningen. Hur är det tänkt egentligen? När ska man jobba? För egen del verkar jag konstant hamna på bristande energi. Istället utvecklas en i det närmaste apatisk sida hos mig. Ju mer jag har att göra, ju mindre gör jag. Det är samma sak om jag ska försöka spela lite gitarr och knåpa hop något. Arvingarna har fel, i alla fall när det gäller mig. Jag lyckas aldrig ta upp gitarren och få till "ett rockigt sound". Kasper och grabbarna fick hop en grym låt dock. Observera de heta frisyrerna och fräsiga kostymerna. Kasper verkar dock ha svårt att titta in i kameran, runt 2.36, han verkar nästan tycka det är lite jobbigt. Eller kanske händer det något spännande i publiken? Någon kanske flashar sig?


Hemma är de minsann inte glada i fartkameror. Låt ölänningarna köra som de vill, lite fortkörning har väl ingen dött av?

/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0