Changes

Dagen blev en flitig pluggdag. Det känns rätt bra att komma igång på riktigt med tentaplugget. Kollen känns helt okej och det är ju faktiskt tre veckor kvar så stressen har dämpats en aning. Dock försov jag mig i morse inför tentapluggsträffen med moderaten och den äldre. Vi skulle träffas 9. Kvart över får jag ett sms som jag vaknar av där den äldre undrar om jag utnyttjar den akademiska kvarten eller om jag sover. Yrvaken som jag var svarade jag Moderaten. Fråga mig inte varför.

Virusvarning har utfärdats idag. Det ska tydligen vara någon dryg trojan. Som vanligt är det bara PC som är i riskzonen. EN Mac har väl typ aldrig fått ett virus någonsin?

En diskussionsskapande HD-dom fastslogs idag gällande gränser för våldtäkt som någon av jag och den äldre kanske kommenterar i ett senare inlägg.

Nu ska jag ut i stormen och kasta lite discs. Senare ikväll blir det brännboll.

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0