Dead flowers

20 minuter kvar till Sverige-Frankrike. Är det värt att sitta uppe för att kolla på en sådan match? Ska ses med basgruppen kl 0900 i morgon bitti. Jag har ändå kommit fram till att jag sover för mycket som det är nu. Över 9 timmar per natt är inte omöjligt alls, det är inte bra. Funderar på att skära ner till hälften. Varken orkar eller har lust att fixa en matlåda nu heller. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte orka göra det i morgon innan jag åker heller. 
Funderar på whisky, en så kallad sängfösare. 

"Det här livet kan trycka ner en
Få en att gå på knä
Man reser sig på nio och nio igen
och man vet inte vad det är
eller varifrån slagen kommer
Som om man aldrig hinner se
dom där demonerna som dansar runtom en
och dom tycks bara bli fler och fler" - Ulf Lundell "Ut i kväll"

/ d.ä. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0