Sweet Lady Luck

Kom nyligen hem från brännbollsträningen. Det blir ingen fotboll hos Skelleftesonen för min del ikväll. Mina päron kommer på besök.

Tänk om man fick vara med om det här . Det hade inte varit så dumt. Då skulle man slippa tveka på om man verkligen ska ha fetost i salladen eller om man ska spara den till något lite finare tillfälle. Ofattbart mycket pengar. Frågan är om man har motivationen att jobba? Folk säger att man blir rastlös efter ett tag men jag är tvekis. Jag har aldrig problem med att sysselsätta mig. I synnerhet inte på sommaren.

Slog på tv:n och vad får jag se; Sverige ligger under mot Schweiz! Vad händer? Jag måste säga att jag tycker att Hockey-VM är överskattat. Det är ungefär som att se OS i fotboll. Ingen bra är med (lite överdrivet men ni fattar tanken). OS är helt klart sevärt, ev. också slutspelet i VM och SM. Därutöver har jag svårt för att se på hockey på tv. Live däremot är det en annan sak. Då ser jag gärna seriematcher.

Måste nog se klart matchen nu för att se om det verkligen ska behöva sluta så här...

/ d.y.

Kommentarer
Postat av: Peson

svagt av sverige visar ingen gnista... hur kan man förlora? blir skönt att få in douglas murray i laget, det är mest troligt den tuffaste svensken som någonsin snört på ett par skriskor

http://www.youtube.com/watch?v=z9WinnuUEco

2008-05-07 @ 22:48:30
Postat av: d.y.

Var det en läggmatch eller? Jag är inte så insatt just nu känner jag. Hörde något om Danmark istället för Tjeckien men jag kan ha missförstått något. Doug ska man nog undvika att bråka med tror jag.

2008-05-07 @ 23:20:59
URL: http://johanssonandjohansson.blogg.se/
Postat av: Peson

nej ngn läggmatch är det inte, vi går nu till det "andra gruppelet" och då tar man med sig poängen från det första, mao så är vi tre pinnar back. Vi kommer spela mot både danmark och tjeckien, såväl som ryssland. Schweiz var helt enkelt bättre hur sjukt det än kan låta.



Haha ja Douglas(han är mkt noga med douglas och inte doug) vet hur han ska använda sin 191 cm och 110(!) kg muskler. Han är ju dessutom dotterson till kanske den hårdaste hockeybacken i sveriges historia, Lasse Björn. Men frågan är om inte Douglas är snäppet värre:-P

2008-05-07 @ 23:31:22
Postat av: Peson

kan inte låta bli: http://www.youtube.com/watch?v=nsOlcKincuQ&feature=related

2008-05-07 @ 23:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0