Hey, good lookin'

Det är lite svårt att förklara min affektion för serien "Gossip girl". Till saken hör att det är någon märklig form av nyförälskelse, ett resultat av ett Gossip-maraton i söndags. Huruvida jag verkligen gillar serien för dess innehåll eller om det mer handlar om någon form av acklimatisering beroende på att avståndet mellan soffan, i vilken jag barrikaderade mig hela söndagen, och fjärrkontrollen på bordet låter jag vara osagt. En sak är säker dock, de har en stylist som vågar ta ut svängarna rätt bra, gör det dessutom med bravur må jag säga. Nu känns det en aning "main-stream" att ställa sig i hyllningskören till just den stilen men ibland måste även jag vika mig.

Dagens tentapluggande kändes, inte bra kanske men likväl, ok. Fick frågan av Madonna, Maskrosen, Löken och Ms Mix-a-lot om det blir någon tentafest i mitt residens även denna gång. Förra gången förhöll det sig ju på det viset och resultatet var lyckat och verkade uppskattat av de flesta. Tyvärr har mina inneboende tenta först några dagar senare än vi varför de inte verkade helt positivt inställda till tentafest redan på måndagen. Lite dålig inställning kan tyckas, "det är väl kul om det går bra för andra"?

/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0