I would walk 500 miles

På lunchen idag hade jag oturen nog att råka titta på ett sådant här ring-in-program. Ni vet, "Idag har Arne namnsdag, min pappa heter faktiskt Arne. Han kommer på middag ikväll och ska bjudas på pytt i panna. Mmm, pytt i panna. Jag använder alltid min mammas recept, det är så gott. En annan sak som är gott är godis. Gillar ni också godis, ring in på bla bla bla och var med och tävla om jackpoten på 20000 kronor". Hur som helst, dagens programledare började prata om slipsar. Tydligen ansåg hon att vita slipsar var hett. För mig är vit slips begravning av närstående ev. maffia. Hon förespråkade också att man skulle ha alla slipsar färdigknutna så man bara kunde dra dem över halsen. Hon reflekterade aldrig över att slirren förstörs. Däremot ska hon ha cred för att hon dissade firmafestpojkarna som tar av sig skjortan och steker med slipsen på huvudet.

High Chaparall gick på tv idag. Tyson var inte en rolig människa om någon nu hade fått för sig det. Totalt avdankad. På något märkligt vis lyckas ändå radarparet få till en bra show.

Coolt att Sofis mode-Linda påar för Martens. Jag och den äldre diskuterade dessa skor idag. De ser klumpiga ut men skönare & slappare skor får man leta längre efter. Det vill säga efter man gått in dem. Vita kanske inte är något jag skulle dra på mig direkt men å andra sidan kanske tillhör jag inte målgruppen för denna artikel...

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0