If I could turn back time

OJ så störande! Jag måste nog vara den klantigaste människan som någonsin satt sin fot på denna planet. Tänkte lira lite gyllene tider på guran så här i sommartider. Gitarren lät ostämd så jag beslöt mig för att stämma den. Jag startade upp stämningsprogrammet på datorn och började stämma. När jag kommer till B-strängen så händer ingenting trots att jag vrider som en galning. BAM, det smäller till och hela liljansberget skakar. Helt plötsligt flyger G-strängen. Jag har vridit på fel vred. I min ilska fortsätter jag ändå att stämma. Jag har nu nått A-strängen. Samma fenomen uppenbarar sig, ingenting händer när jag vrider. Det smäller till igen. Denna gång flög D-strängen. Handen hade inte uppfattat att hjärnan ville att handen skulle sluta vrida. Så nu sitter jag här med en gitarr utan strängar. Skulle ha hållit mig till snookern...

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0