Under pressure

Som d.ä. tagit upp vann vi bara en match igår. Jag har nästan smält förlusten nu men det var tungt ett tag. Skelleftesonen tröstade mig med att det faktiskt var hans spel. Jag kan dock konstatera att sportspel med vänner är svårslaget. Hatar att förlora så jag blir sur trots att jag har roligt. Jag erkänner mig besegrad men vidhåller att det var för lätt att göra mål på hörna (för vissa).

Uppe tidigt idag för att kasta lite tallrikar ute på banan. Snart ska jag tillbaka dit och hjälpa till att skapa två nya hål.

United vann igår. Stabil 4-1 seger. Press på Chelsea att prestera imorgon med andra ord! Mums!

Av den gastkramande snookersemin fick man faktiskt se ett par frames igårkväll hos B1 efter hockeyn. Carter vann med 17-15 till slut. Klockan 16 idag börjar finalen. Jag ska försöka få mig en titt innan brännbollsträningen.

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0