Fafafafafafafafafafafafafafafafa Fantomen

2 dagar kvar till yran. Det ska bli riktigt roligt! 5 dagar kvar till tenta. Det känns mindre kul. Framförallt känns det ovisst. Det kan gå hur som helst beroende på frågorna. Känslan när man lämnat in den längtar jag dock efter. Sommarlov i 3 månader. Såvida man inte kuggar det vill säga men det ska man väl förhoppningsvis undvika.

Idag klev jag upp förhållandevis tidigt, kvart över nio. Satte mig då i soffan och läste lite immaterialrätt, arbetsrätt och kikade på anteckningar och tentafrågor. Strax efter tolv slöt jag upp med den äldre i Lindell för att sedan snabbt bege oss ut i sommarhettan. Vi avrundade vår pluggstund med en glass innan jag begav mig hemåt för en discrunda i solen. Fick se årets första "vita strumpor i sandal" idag om man räknar bort bibliotekarier där det ingår i klädkoden.

Ikväll blir det korpenfotboll med Jouaquíns lag. Jag funderar på om jag ska dra iväg och se Ersboda - UFC innan men mitt förnuft säger att jag bör plugga istället.

Klart grabben ska få spela! Utan honom kommer vi inte långt kan jag säga.

Lottningen inför brännbollsyran är klar fick jag just veta. Om det är som jag tror att det här har vi sanslös otur med lottningen... Vi kommer i så fall, om vi vinner gruppen, få möta Fantomen i seedningsmatch...

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0