You were always on my mind

Efter oligarken Romans inträde på den engelska fotbollsscenen har Chelsea, numera Chelski i folkmun, nått framgångar grundade på mycket pengar och tråkigt spel. Effektivt får väl symbolisera Chelseas spelidé. Sen finns det ju de som hellre spelar snyggt än effektivt , läs Arsenal, till mångas stora förtvivlan. Helst ser man ju som åskådare ett lag som kan kombinera båda delarna. Hur tungt det är att erkänna det måste jag tillstå att Man Utd lyckats spela en attraktiv fotboll och komma långt med det. 

Nu har den gode Roman dock insett att oavsett om man vinner är det inte lika underhållande om man inte gör det snyggt. Avram Grant ska ha krävt nya spelare för att få till ett underhållande spel, första steget är detta. Personligen kan jag tycka att de redan köpt på sig så många duktiga spelare att de borde kunna spela roligt ändå. 

Solen skiner idag igen vad det verkar. Funderar på att springa en sväng eller något sådant. Jag brukar ha svårt att springa utan att ha någon boll att springa efter. Hur dumt det än må låta så är det väldigt roligt att jaga runt efter en boll. Jag har själv funderat på det fenomenet, det är ju ganska befängt egentligen. Jag har dock inte kommit på någon bra förklaring. 

Igår testade jag skjortan jag beställt från Tailorstore. Den var extremt slimmad, tyget var hårt och osmidigt, ärmarna lite väl tajta men kul ändå. Jag var ändå nöjd med produkten i sig. Hade det inte varit för värmen hade inte det sedvanliga uppviket av ärmarna behövts, det är positivt. Allt som allt är sidan värd ett besök om man vill ha lite bättre passform på sin skjorta eller bara få göra sina egna val.

Denna gången ska jag anknyta till rubriken, det gör jag här. Observera att "jag" kan vara det vanligaste ordet i mina inlägg, självupptagen? Jag? Inte då!

/ d.ä. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0