Rattlesnake Shake

United spelade lika igår. Illa. Jag kan omöjligt förstå varför SAF ställer upp med ett B-lag. Villareal är i mina ögon ett bra lag men jag måste ha missat något. Mer konfunderad blir man när man hör på trailern till matchen "Vi visar matchen mellan Manchester United och otippade Villareal". Vadå otippade? Om det hade varit semifinal kanske det hade legat något i hans ord men det är gruppspel vi pratar om! 

Tidig uppstigning imorgon för att skriva debattartikel mot ändringen i lag om godtrosförvärv av lösöre. Känns väl sådär men det ska nog gå bra. Insparkssittning på kvällen. Aldrig fel med tillfällen då man får ta på kostymen!

Igår var jag d.ä. och Snoken på stan för att inhandla en ny kostym åt den senast nämnda. Trots det faktum att han avverkat stans alla affärer gick han ändå besviket tomhänt därifrån. Storleken på favoriten fanns tyvärr inte inne men tummarna hålls för att de hinner få in den till morgondagens tillställning. Efter några timmar längs gågatan traskade vi vidare till Scharinska där Onana anslöt för att äta pizzabuffé. Degen var kanske lite salt men det är onödigt att klaga. Jag och d.ä. fortsatte vidare till Skelleftesonen för att spela FIFA och se CL. Starchild anslöt och vi fick tillsammans se oss förlora mot de två turbarnen i tre raka matcher. 

 Ännu en underbar tub:


Märk väl hur snubbens polare försöker dra bort honom från kameran då han misstänker att det föreligger risk för en morgondag av skam. Han utropar ett nej men det är för sent. Efter ett tag konstaterar polaren, med handen för ansiktet att räddningsförsöket misslyckats...

/ d.y.

Kommentarer
Postat av: salle

haha, det hade ju kunnat vara ante, det är ju klockrent!

2008-09-19 @ 00:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0