Tear It Up

Påsk har varit sägs det. För min del var väl påsken kanske ingen större höjdpunkt, i alla fall om man bortser från påskmusten. Fem flaskor á 1,4 liter inhandlades i torsdags, eller om det var fredags. Nu är sista flaskan öppnad och den tar antagligen slut inom kort tid. 

Jag överhörde en konversation när d.y. Spårarn, Onana och jag satt och njöt av solens värmande strålar på Waynes terrass. En tjej diskuterade killars gymvanor (ej gynvanor) med en kille, möjligen kan det varit en så kallad pojkvän möjligen en vän eller kanske en tillfällig förbindelse. Hur som helst, hon hävdade att killar snackar mer än de tränar när de är på gymmet. Killen hävdade försiktigt motsatsen men blev snart överkörd, detta talar för att det kan rört sig om en pojkvän eller en gosse med sådana ambitioner. Nåja, jag har inga direkt långa vanor av gymmande men jag återkommer antagligen till ämnet efter några veckors empiriska undersökningar. Min utgångspunkt är att tjejen på kafét har fel. För att citera d.y. "det är väl tjejer som gör så?". Genus för tusan!

Det är svårt att blogga när man inte har så mycket att skriva om. När inget händer är fantasin strypt. Egentligen borde det vara tvärtom. När inget händer borde man fantisera mera. 

Kollat på Miami Ink nu. De är rätt duktiga grabbarna där. Chris Garver i synnerhet. Visserligen verkar studion i LA Ink vara mer inbjudande. Mer så kallad kvinnlig fägring. 

/ d.ä.

Kommentarer
Postat av: brokeback

trodde mitt påskmustdrickande var slut för denna säsong men då en back påskmust kostade 10:- på willys var det svårt att stå emot!

2009-04-16 @ 21:45:27
URL: http://www.brokebackmountain.com/
Postat av: d.ä.

It's a must som man brukar säga.

2009-04-17 @ 09:29:40
URL: http://johanssonandjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0