the Wrestler

Slutligen var det tentadags. 6 timmars frenetiskt skrivande. Skrivkramp. Energidryck som gick rakt genom kroppen. Choklad och vindruvor som blev över. Egentligen skulle jag kunna ha mycket mindre proviant med mig på tentan. Många har pratat om ångest och liknande känslor inför tentan. Jag vågar påstå att jag inte haft några sådana tendenser. Däremot får jag en ångestliknande känsla efter tentan. Känns värre nu när jag vet ungefär vad jag svarat, vad jag kanske borde svarat och så vidare. 

Tentafest igår kväll. Inte riktigt min grej med fest längre. Börjar bli för gammal för att tycka det är roligt. I alla fall fest av det slaget. Bra styrt av Rödpepparn ändå. Initiativrik herre.

Är det dåligt att äta pizza tre dagar i rad?



/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0