Let me know

Det är svårt att försöka göra sitt liv mer spännande än det är. Personligen undrar jag hur andra bloggar är uppbyggda. Händer det verkligen mer i en fjortonårings liv än mitt? Kanske är det så, kanske är det bara så att de tycker att allt är värt att avhandla? Jag har haft lite svårt för att som en del bloggare gör ta kort på vad jag äter varje dag, likaså ge till känna exakt vad jag har för kläder på mig dagligdags. Kanske ska jag börja med det nu? 
Idag har jag haft svarta piratbyxor från LBrador med orangefärgade sömmar och en grå/beige t-shirt vilken avlägsnades på grund av hettan i gropen. Jag har defekt färgsinne enligt skolsystern när jag gick på mellanstadiet, detta (färgsinnet) gör att jag inte är helt säker på min sak rörande tröjans färg. Alternativt kan det vara så att jag inte kommer håg riktigt. Byxorna kan man köpa hos Skydda. Orkar inte greja med länkar och sådant jobbigt, länkverktyget på blogg.se vill inte funka med mac. 
http://katalog.skydda.se/webspeed/katalog/kat_produkt.p?bid=V35&kat_bid=V35&dokid=wc323470&katnr=2&katsektnr=82 
På fötterna hade jag ett par sandaler... nåja, ett par svarta Sievi med röda detaljer.
http://www.sievi.com/index.php?sivu=kengat_se&kengat_id=39&koko=400&&turvajalkine=1&puolikenka=1&otsikko=Skyddsskor_L%E5gskor&PHPSESSID=939b35db6c8f930d5212813241a169dd

Frukost: Coca Cola
Lunch: Pizza, närmare bestämt Verdi (banan, skinka, curry)

Hörde talas om en ny diet alla Hollywood-stjärnor kör på så jag var tvungen att testa. Pizza (eller något annat flottigt) och minst två liter cola om dagen. Tror bestämt hon den där osnygga Paris Hilton börjat med det. Somliga verkar ju genuint intresserade av vad hon gör, allt på grund av en rik familj och en hemma-film. Märkligt det där. 





/ d.ä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0