Born in the USA

Filip och Fredrik ska tydligen få göra radioprogram i staterna. Detta kan man läsa här. Undrar om deras humor kommer vara lika uppskattad av jänkarna? Min favorit bland deras program är Ursäkt röran, vi bygger om. De har gjort en uppsjö sedan dess; 100 höjdare i massa olika versioner, ett reseprogram & High Chaparall. De balanserar på ibland på gränsen till lyteskomik men jag tycker inte att de korsar den. Det är en konst i sig.

Zappade lite på teven nyss och stannade vid en svartvit, svensk, gammal film. Rösterna är alltid likadana i dessa filmer. Alla har väl hört diverse sportreferat från förr i tiden då kommentatorerna måste pratat extremt nasalt. Eller var det andra typer av mikrofoner? Roligt är det i alla fall.

Jag än så länge lyckats plugga en del idag. Skuldebrevsrätt - rätt så drygt. Måste dock säga att boken vi har, har den snyggaste layouten som jag sett i kursboksväg hittills. Där har Herr Hellner inget att komma med.

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0